HABERLER


“Kahraman Türk Ordumuzun başlatmış olduğu Barış Pınarı Harekâtı’nın zaferle neticeleneceğine inanıyoruz, bunun için dua ediyoruz.Memleketimizin güvenliği ve bölgede barışın tesisi için sefere...

YÖK tarafından yükseköğretime çeşitliliği getiren “Misyon Farklılaşması ve İhtisaslaşma Projesi” kapsamında belirlenen “Araştırma ve Aday Araştırma Üniversiteleri” 26 Eylül 2017 tarihinde Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen 2017-2018 Akademik...

Yükseköğretim Kurulu Başkanı Prof. Dr. M.A. Yekta Saraç, Cibuti ile yükseköğretim alanındaki ilişkilerin gelişmesine, Cibuti’nin yükseköğretim alanında ilerlemesine yaptığı katkılar dolayısıyla Cibuti Cumhurbaşkanı tarafından...

YÖK tarafından yürütülen "Bölgesel Kalkınma Odaklı Misyon Farklılaşması ve İhtisaslaşma Projesi" kapsamında ‘ihtisaslaşacak üniversiteler’ olarak seçilen yükseköğretim kurumlarını ziyaret ve faaliyet performanslarını izleme...

Yükseköğretim Kurulu Başkanı Prof. Dr. M. A. Yekta Saraç, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sonuçlarına göre hukuk fakültelerine giriş için 190 bin olan başarı sırası şartının 125 bin olarak güncellendiğini, eczacılık ve diş hekimliği bölümlerine de ilk kez başarı sırası sınırlaması getirdiklerini açıkladı. YÖK Başkanı Saraç, YÖK Genel Kurulunda...

Yükseköğretim Kurulu Başkanı Prof. Dr. M. A. Yekta Saraç, bugün gerçekleştirilen Yükseköğretim Genel Kurulunda vakıf üniversitelerine ilişkin alınan kararlara dair açıklamalarda bulundu. YÖK Başkanı Saraç, bugün gerçekleştirilen YÖK Genel Kurulunda...

Japonya'nın Ankara Büyükelçisi Akio Miyajima, YÖK Başkanı Prof. Dr. M. A. Yekta Saraç'ı ziyaret etti. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığında gerçekleşen görüşmede, Türkiye ile Japonya arasında yükseköğretim...

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Prof. Dr. M.A. Yekta Saraç, Belarus Cumhuriyeti Eğitim Bakanı Igor Karpenko’nun daveti üzerine, iki ülke arasında yükseköğretim ve bilimsel araştırma alanındaki işbirliği konularını müzakere etmek üzere Belarus’a 1-2 Ekim 2019 tarihlerinde resmi bir ziyaret gerçekleştirdi.

Türk yükseköğretim sistemi 8 milyona dayanan öğrenci sayısı ve 207 yükseköğretim kurumu ile sayısal büyüme açısından belirli bir düzeye ulaşmıştır. Çeşitlenen, farklılaşan ve sayıları artan yükseköğretim kurumlarımız için artık “nitelik" üzerinde odaklanılması gerekmektedir.

Türk Yükseköğretiminin uluslararasılaşması bağlamında fırsatların ve tehditlerin kapsamlı ve geniş katılımlı bir platformda ele alınması amacıyla “Türk Yükseköğretiminin Uluslararasılaşması: Fırsatlar...

Sayfa:   1 2 3 4 5  ...